Zgłoszenie należy wysłać mailem na adres: seminarium.mlodsi@almukantarat.pl. Powinny się w nim znaleźć następujące informacje:
- imię i nazwisko;
- numer telefonu kontaktowego;
- numer kontaktowy do rodzica lub opiekuna;
- numer legitymacji szkolnej;
- numer PESEL;
- adres zamieszkania;
- rocznik klubowy (jeśli to Twoje pierwsze spotkanie, napisz, do której klasy uczęszczasz);
- planowana godzina oraz sposób przyjazdu i odjazdu (skąd i czym);
- temat referatu i abstrakt;
- wszelkie dodatkowe uwagi, np. nietypowa dieta, dojazd po zbiórce, itp.
Ponadto prosimy o przesłanie pocztą tradycyjną wypełnionej karty uczestnika spotkania, którą otrzymacie wraz z potwierdzeniem zgłoszenia na seminarium (adres zwrotny zostanie podany w mailu).
UWAGA! Liczba miejsc jest ograniczona, pod uwagę będzie brana kolejność zgłoszeń.
Koszt Seminarium:
Całkowity koszt spotkania wynosi 210 zł i zawiera: noclegi, wyżywienie, bilety komunikacji miejskiej, wejściówki, ubezpieczenie NNW i inne atrakcje. Dojazd na miejsce spotkania oraz powrót należy zorganizować we własnym zakresie. Wpłaty należy dokonać przelewem w nieprzekraczalnym terminie do 23 października br. na rachunek klubu oraz przesłać potwierdzenie wykonania przelewu na adres mailowy seminarium.
Dane do przelewu:
- tytuł przelewu: „Semi jesienne Imię i Nazwisko”
- nr konta bankowego klubu: 83 1750 0009 0000 0000 3864 6796
- odbiorca: Klub Astronomiczny „Almukantarat”, ul. Bartycka 18, 00-716 Warszawa